neděle 4. ledna 2015

Kouzlo vinutých perel - lampworking

Poohlédnutí za Kouzlem vinutých perel

Dne 7.12.2014 jsem pořádala předváděcí a zároveň prodejní akcičku na vinuté perly - ručně vyráběné skleněné korálky.
Akce se konala v klubové kavárníčce ve Staré škole ve Vraném nad Vltavou.


 




Musím přiznat že po zájmu a nadšení účastníků, jsem byla na svoji práci opravdu hrdá.
Nic nenakopne člověka tak jako zájem a ocenění druhých :-)




Kromě ukázky výroby vinutých perel si mohli návštěvníci prohlédnout, jak s vinutkami pracuji dále. Jde o mé oblíbené spojení vinutek a cínovaného šperku - měkké pájení.




Moc fotek jsem nepořídila, neboť jsem skoro celou dobu seděla a hrála si se sklem v ohni. Ale to málo, co mám, si můžete prohlédnout tady.




 V letošním roce 2015 budu pořádat podobné akce i dál. Dokonce přibudou i kurzy vinutých perel či cínovaného šperku.
Proto nezapoměňte sledovat můj web nebo můj facebookové stránky HYBRIDITY.



Žádné komentáře:

Okomentovat